Subject: FW: täiendatud Saue DP liiklusuuring
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 06:00:08 +0300

Palun reg

From: Robert Peterson | K-Projekt <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 8, 2024 3:53 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>; Kalle Pungas 
<[email-masked]>
Cc: Cc: Rain Koort <[email-masked]>; Inga Hansaar | K-Projekt 
<[email-masked]>
Subject: täiendatud Saue DP liiklusuuring

Lp Transpordiameti ja Saue vallavalitsuse esindajad,

Täiendasime Saueveere detailplaneeringu liiklusuuringut vastavalt Teilt 
saadud sisendinfole ja esitame selle käesolevaga uuesti üle vaatamiseks ja 
arvamuse saamiseks:

 <https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/EoiwWXjogaVPtwMlSCWToAcB7qRoJXr74H6pYbCrkJRYfA?e=enDuKr> 
2024-10-08 Saue DP liiklusuuring

Lugupidamisega

Robert Peterson, MSc
Teedeinsener, tase 7

Teede valdkonna juht
mob  +372 510 9312
e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.